{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
  • {{fn.formatBulletItem(bulletItem)}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

kn/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

kn/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

kn odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

kn/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

kn/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

kn odmah

Mjesečni trošak prva 3 mjeseca: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} kn/mj

Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " nakon 3 mjeseca" : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} kn

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene vama te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene vama te se neće koristiti u druge svrhe. Izjava o zaštiti podataka Telemach.

Mjesečno trošak: {{model.deviceGrandTotalMonthlyFee.format()}} kn/mj.

Odmah plaćaš uređaj: {{model.deviceGrandTotalUpfrontFee.format()}} kn

{{model.itemsCount}}
izaberite više paketa i uštedite
odaberite paket

Start

6 GB

NEOGRANIČENO

MINUTA I SMS

EON CONNECT

aplikacija za sigurno surfanje, saznajte više

82,13 kn/mj

Kada imate jedan broj

Top

40 GB

NEOGRANIČENO

MINUTA I SMS

TIDAL GLAZBENI SERVIS

aktivirajte za 0 kn/mj tijekom 24 mjeseca, saznajte više

EON CONNECT

aplikacija za sigurno surfanje, saznajte više

134,87 kn/mj

Kada imate jedan broj

Unlimited

NEOGRANIČENO GB*

NEOGRANIČENO

MINUTA I SMS

TIDAL GLAZBENI SERVIS

aktivirajte za 0 kn/mj, saznajte više

EON CONNECT

aplikacija za sigurno surfanje, saznajte više

172,54 kn/mj

Kada imate jedan broj

Unlimited Pro

NEOGRANIČENO GB*

NEOGRANIČENO

MINUTA I SMS

1000 MIN prema EU/EEA

30 MIN prema SVIJET destinacijama

300 MB u roamingu SVIJET destinacija

TIDAL GLAZBENI SERVIS

aktivirajte za 0 kn/mj, saznajte više

EON CONNECT

aplikacija za sigurno surfanje, saznajte više

300,63 kn/mj

Kada imate jedan broj

Start

6 GB

NEOGRANIČENO

MINUTA I SMS

EON CONNECT

aplikacija za sigurno surfanje , saznajte više

82,13 kn/mj

Kada imate jedan broj

Top

40 GB

NEOGRANIČENO

MINUTA I SMS

TIDAL GLAZBENI SERVIS

aktivirajte za 0 kn/mj tijekom 24 mjeseca , saznajte više

EON CONNECT

aplikacija za sigurno surfanje , saznajte više

134,87 kn/mj

Kada imate jedan broj

Unlimited

NEOGRANIČENO GB*

NEOGRANIČENO

MINUTA I SMS

TIDAL GLAZBENI SERVIS

aktivirajte za 0 kn/mj , saznajte više

EON CONNECT

aplikacija za sigurno surfanje , saznajte više

172,54 kn/mj

Kada imate jedan broj

Unlimited Pro

NEOGRANIČENO GB*

NEOGRANIČENO

MINUTA I SMS

1000 MIN prema EU/EEA

30 MIN prema SVIJET destinacijama

300 MB u roamingu SVIJET destinacija

TIDAL GLAZBENI SERVIS

aktivirajte za 0 kn/mj , saznajte više

EON CONNECT

aplikacija za sigurno surfanje , saznajte više

300,63 kn/mj

Kada imate jedan broj

*Neograničeno korištenje po maksimalno dostupnoj brzini nakon potrošenih 10 GB u danu omogućeno je slanjem SMS poruke NASTAVI neograničeni broj puta.

Brzina ovisi o razini 5G signala i pokrivenosti, modelu uređaja i trenutnoj opterećenosti mreže.

Odaberite opciju za prvi broj
  1. Imamo više linija, koje pogodnosti ostvarujemo?
  2. Možemo li ugovoriti Paket bez ugovorne obaveze?
  3. Korisnici smo starih tarifa, možemo li uzeti novu ponudu?
  4. Možemo li ostvariti popust na više linija ako nemamo ugovornu obvezu?
  5. Dobivamo li jedan zajednički račun za više linija na kojima ostvarujemo popust?
  6. Koliko se naplaćuju pozivi prema međunarodnom prometu?
  7. Što se događa kada potrošimo podatkovni promet iz paketa?
  8. Imamo neograničene min/SMS i GB u paketu. Koliko jedinica imamo na raspolaganju u roamingu?
  9. Možemo li uz pakete kupiti i uređaj?
  10. Od 1.7.2022. je dostupan TIDAL HiFi bez dodatne mjesečne naknade u TOP paketu, kako ga mogu aktivirati?
  11. Uvjeti korištenja paketa za poslovne korisnike
  12. Što je to 5G mreža?
  13. Što 5G mreža znači za vas?
  14. Kako možete omogućiti 5G mrežu u vašem uređaju? Podržava li vaš mobitel 5G mrežu? Kako to možete provjeriti? Trebate li novu SIM karticu?
  15. Postoji li 5G mreža tamo gdje vi živite? Kad će 5G signal doći u vaše mjesto/na područje na kojem se krećete?
  16. Morate li dodatno plaćati korištenje 5G mreže?
  17. Koje su brzine dostupne na 5G signalu?
Saznajte više