Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}
Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}
Telemach hrvatska
Telemach hrvatska
POVRATAK NA OBJAVE ZA MEDIJE

18.03.2021 10:39:46

Telemach Hrvatska u 60 dana preuredio 36 prodajnih centara

Svaki Telemachov prodajni centar dobio je novi vizualni identitet u rekordnom roku od samo deset dana, a cijeli je proces završio u zacrtanom vremenskom planu.

Svi prodajni centri Telemacha Hrvatska preuređeni su u novo ruho i vizualni identitet u roku od samo deset dana te su korisnicima ponovno bili dostupni u rekordnom roku. Pothvat potpunog preuređenja svih 36 prodajnih centara diljem Hrvatske trajao je tako samo 60 dana, od početka siječnja do početka ožujka ove godine, i bez dana kašnjenja u odnosu na zacrtani vremenski plan. Voditelji preuređenja u Telemachu Hrvatska sa stručnim partnerima time su potvrdili vještine poslovnog planiranja projekata i iznimnu učinkovitost u provedbi. 

Novi izgled i identitet prodajnih centara Telemacha Hrvatska objedinjuje vrhunsku tehnologiju i moderan dizajn, a početak je investicijskog zamaha u toj kompaniji, nakon što je postala dio United Grupe. Novi koncept prodajnih centara odražava posvećenost Telemacha Hrvatska tomu da korisnicima pruži najbolje moguće iskustvo te jasno poručuje da kompanija postavlja trendove u svojoj industriji, poštujući najviše standarde kvalitete usluge i proizvoda. Cjelokupan novi brend i vizualni identitet Telemacha Hrvatska bit će predstavljeni tijekom prve polovice ove godine, naglasio je Mislav Galler, glavni direktor za prodaju u Telemachu Hrvatska i ujedno glavni voditelj projekta.

- Osnova za rekordan uspjeh preuređenja svih prodajnih centara bila je temeljita priprema tijekom 2020. u sklopu našeg procesa transformacije poslovanja, od logistike, utvrđivanja procedura, primjene svih dostupnih tehnologija i svakodnevne suradnje. Za razliku od klasičnih preuređenja interijera, gdje je fokus na građevinsko-obrtničkim radovima i namještaju, kod trgovina je u pravilu uključeno deset i više raznih izvođača. Primjerice, na vrhuncu preuređenja prodajnih centara koordinirali smo više od 15 različitih timova, odnosno više od 150 ljudi u isto vrijeme. Kako bi izazov bio još veći, lokacije trgovina protezale su se od Vukovara, preko Čakovca i Zagreba, do Poreča i Dubrovnika – ističe Mislav Galler, glavni direktor za prodaju u Telemachu Hrvatska i ujedno glavni voditelj projekta. 

Osim tima iz Telemacha Hrvatska, u preuređenje su bili uključeni partneri iz tvrtke Brigada, koji su pod vodstvom operativnog voditelja projekta Kristiana Valkovića pomogli u organizaciji i rješavanju arhitektonskog dijela, a za novi dizajnerski koncept prodajnih mjesta zaslužna je slovenska tvrtka Adin.
Iz Telemacha Hrvatska ističu da je dosadašnje iskustvo u osmišljavanju i izgradnji prodajnih koncepata za Tele2 pomoglo u izradi novih procesa, nužnih za ostvarenje zacrtane dinamike otvaranja preuređenih prodajnih mjesta. Nažalost, neplanirani izazov bio je potres na području Sisačko-moslavačke županije, koji je utjecao na planove preuređenja poslovnice u središtu Siska, smještene u oštećenoj zgradi. Nakon detaljnog pregleda statičara, zaključeno je da se ipak krene s radovima i na taj način simbolično pomogne Sisku otvaranjem potpuno obnovljenog i operativnog prodajnog mjesta.

- Čak i uz najbolje planiranje, ovako zahtjevan projekt bilo je moguće ostvariti samo uz svakodnevnu komunikaciju svih uključenih partnera, a uz sve okolnosti i dinamiku, događale su se i nepredviđene situacije. No, uz komunikaciju u stvarnom vremenu, primjenom svih dostupnih digitalnih alata te zahvaljujući brzoj Telemachovoj mobilnoj mreži i pokrivenosti signalom svih lokacija, sve se rješavalo brzo i učinkovito. Čak su i videokonferencije na gradilištima postale uobičajene, a nerijetko smo preko zaslona mobitela određivali detaljan smještaj pojedinih komada namještaja ili rasvjete – zaključio je Kristian Valković, operativni voditelj projekta u Telemachu Hrvatska.