Chat with us, powered by LiveChat EUR

{{model.error.title}}

{{model.error.message}}

Vaša košarica je prazna.

paket {{fn.getLineNumber($index)}} broj

{{line.packageTitle}}
{{(line.packageMonthlyFeeAllowance > 0 && fn.isLineAllowance(line)) ? line.packageMonthlyFeeAllowance.format() : line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj prva 3 mjeseca

{{line.totalPackageMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj nakon 3 mjeseca

Ugovorna obaveza: 24 mj

broj

{{line.maskedMsisdn}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.supertitleText}}

{{cartItem.titleText}}

{{cartItem.installmentValue.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{cartItem.upfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Poklon

Osiguranje zaslona

{{line.items[0].screencareFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Ukupno:

{{line.totalMonthlyFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{line.totalUpfrontFee.format()}}

{{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}} odmah

Mjesečni trošak {{fn.getAllowanceDurationSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration)}}: {{model.grandTotalAllowanceMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

{{fn.isNew() ? '* ' : ''}}Mjesečni trošak{{model.grandTotalMonthlyFee != model.grandTotalAllowanceMonthlyFee ? " " + fn.getMonthlyFeeAllowanceSuffix(model.grandTotalAllowanceDuration) : ""}}: {{model.grandTotalMonthlyFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}/mj

Odmah plaćaš: {{model.grandTotalUpfrontFee.format()}} {{model.currency === 'HRK' ? 'kn' : 'EUR'}}

* Gore navedene cijene su informativnog karaktera.

* Pretplatnik ostvaruje ili može ostvariti pravo na povoljniju mjesečnu naknadu za ugovorene dodatne priključke na paketima Start, Top i Unlimited za koje ima sklopljen ugovor uz obvezno trajanje od 24 mjeseca.

* Prilikom kupnje uređaja u kombinaciji s aktivacijom novog broja, dio cijene uređaja plaćate odmah, a ostatak do punog iznosa plaćate u mjesečnim ratama.

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} broj uz paket

SMS kod bit će poslan na upisani broj.

Nisi dobio kod? Pošalji ga ponovo.

{{model.error}}

Za ostvarivanje ove ponude ispuni kontakt formu i kontaktirat ćemo te u što kraćem roku.

Produljenje pretplate moguće je samo uz kupovinu uređaja. Za promjenu paketa posjetite aplikaciju Telemach.

{{model.error}}

Natrag
{{model.userType === 'Business' ? 'Odaberite' : 'Odaberi'}} svoj novi broj
Natrag

Podaci o prijenosu broja

vrijeme za prijenosa broja

odaberi razdoblje za prijenos broja


Natrag
Upit za ponudu

Narudžba je neobvezujuća i nakon ispunjavanja potrebnih podataka kontaktirat će Vas naš prodajni predstavnik za sve dodatne informacije koje Vas zanimaju te za finalizaciju upita.


{{fn.getPersonalDataTitle()}}

Svi osobni podaci moraju odgovarati podacima s osobne iskaznice.

Potvrdite svoju punoljetnost

Naziv mjesta stanovanja i adresa trebaju biti kao na važećoj osobnoj iskaznici.

osobna iskaznica

Prednja strana osobne iskaznice

stražnja strana osobne iskaznice

Kopija osobne iskaznice potrebna nam je u svrhu identifikacije prilikom zasnivanja pretplatničkog odnosa.

dokumentacija

{{fn.getDocumentTitle()}}

{{fn.getContactTitle()}}

Privole

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Informacije o obradi Vaših osobnih podataka.

Natrag

Dostava računa


Adresa na koju želim primati račune

Osobni podaci

Adresa dostave

Adresa za dostavu

SIM kartica će biti dostavljena na sljedeću adresu.

Dostava će biti izvršena na adresu s važeće osobne iskaznice.


Kontakt broj mobitela

Kontakt email

Kontakt broj mobitela

Adresa korištenja usluge

Način plaćanja

Podaci o vlasniku kartice


Sukladno otplatnom planu za kupnju uređaja prva rata bit će naplaćena na mjesečnom računu te nema potrebe plaćanja prilikom narudžbe.
PDV uključen u cijenu.
Bez troškova dostave.



Pročitao/la sam Izjavu o zaštiti osobnih podataka Telemach Hrvatska d.o.o.
Potvrđujem da su svi podaci, uključujući OIB, navedeni na Zahtjevu valjani i istiniti.
Nakon prijenosa broja u Telemach mrežu podaci korisnika: ime, prezime, adresa stanovanja i OIB smatrat će se registriranim.

{{error}}

Način plaćanja

kontakt podaci

Podaci o vlasniku kartice


PDV uključen u cijenu.


{{model.error}}

Natrag
Upit za ponudu

{{error}}

Navedene podatke ćemo koristiti za pripremu ponude prilagođene tebi te se neće koristiti u druge svrhe. Informacije o obradi Vaših osobnih podataka.

Mjesečno trošak:

Odmah plaćaš uređaj:

{{model.totalProductFee._installmentEUR.format()}} EUR/mj / {{model.totalProductFee._installmentHRK.format()}} KN/mj

{{model.totalProductFee._upfrontEUR.format()}} EUR / {{model.totalProductFee._upfrontHRK.format()}} KN

{{model.itemsCount}}
Eon

Najveća video platforma

Gledaj  regionalni, HBO i ostali vrhunski sadržaj.
EON TRIO paketi za 1 EUR | 7.53 KN mjesečno.

SAMO NA WEBU!
1 EUR | 7,53 KN do 3 mjeseca

EON TRIO START

TV kanali

100+ (60+ HD)

Pogledaj sve kanale

Video klub naslovi

5.000+

Pogledaj sve kataloge
  • EON SMART BOX
  • EON Smart TV aplikacija
  • EON mobilna aplikacija (registriraj na do 5 uređaja, istovremeno gledaj na 3 uređaja)
  • Arhiva do 7 dana unatrag

Download do

300 Mbps

Upload do

150 Mbps

  • Neograničeni pozivi prema mobilnim i fiksnim mrežama unutar RH te prema fiksnim brojevima u United Group mreži.*

29,90 EUR

225,28 KN

mjesečno

za Telemach mobilne pretplatnike

30,90 EUR/mj | 232,82 KN/mj za nove korisnike

SAMO NA WEBU!
1 EUR | 7,53 KN do 6 mjeseci

EON TRIO FULL

TV kanali

200+ (120+ HD)

Pogledaj sve kanale

Video klub naslovi

14.000+

Pogledaj sve kataloge
  • EON SMART BOX
  • EON Smart TV aplikacija
  • EON mobilna aplikacija (registriraj na do 5 uređaja, istovremeno gledaj na 3 uređaja)
  • Arhiva do 7 dana unatrag
  • Neograničeni pozivi prema mobilnim i fiksnim mrežama unutar RH te prema fiksnim brojevima u United Group mreži.*

34,40 EUR

259,19 KN

mjesečno

za Telemach mobilne pretplatnike

35,90 EUR/mj | 270,49 KN/mj za nove korisnike

SAMO NA WEBU!
1 EUR | 7,53 KN do 9 mjeseci

EON TRIO PREMIUM

TV kanali

210+ (130+ HD)

Pogledaj sve kanale

Video klub naslovi

25.000+

Pogledaj sve kataloge
  • EON SMART BOX
  • Dodatni EON SMART BOX 0 EUR/MJ*
  • EON Smart TV aplikacija
  • EON mobilna aplikacija (registriraj na do 5 uređaja, istovremeno gledaj na 3 uređaja)
  • Arhiva do 7 dana unatrag
  • HBO Max aplikacija
  • TIDAL GLAZBENI SERVIS - usluga je dostupna za aktivaciju i korištenje do 31.03.2024. za 0 EUR/MJ | 0 KN/MJ.
  • Neograničeni pozivi prema mobilnim i fiksnim mrežama unutar RH te prema fiksnim brojevima u United Group mreži.*

42,90 EUR

323,23 KN

mjesečno

za Telemach mobilne pretplatnike

44,90 EUR/mj | 338,30 KN/mj za nove korisnike

*O besplatnom pozivu prema United Group fiksnim mrežama bit ćeš obaviješten prije uspostave poziva.
Uvjet za ostvarivanje promotivnih ponuda je potpis ugovorne obveze na 24 mjeseca.
*Dodatni EON SMART BOX vrijedi uz paket EON TRIO PREMIUM i potpis ugovora na 24 mjeseca.
*Promotivno razdoblje od 1 mjesec odnosi se samo na 10 GIGA optičku infrastrukturu.
HBO sadržaj besplatno otključaj putem aplikacije Telemach ili portala ili pozivom na 095 1000 444, radnim danom od 9:00 - 17:00.

Link na HAKOMetar.

Prijavi se na aplikaciju Telemach i izaberi paket koji želiš i kontaktiraj nas na broj 095 1000 444.

Više akcije. Više sporta. Više zabave.

{{cat.title}}

Pogledaj sve

Pitanja i odgovori

  1. Mogu li povećati brzinu interneta i koje su mi brzine interneta dostupne?

    Nadogradnja brzine na 2 Gbps za 17,25 EUR/mj | 130,00 KN/mj moguća samo na 10 GIGA optičkoj infrastrukturi za pakete FULL i PREMIUM.

    Aktivaciju i deaktivaciju ove opcije možeš zatražiti prilikom ugovaranja EON TRIO FULL ili PREMIUM paketa ukoliko je fiksna usluga Telemach Hrvatska dostupna na traženoj lokaciji.


    DOSTUPNE BRZINE NA 10 GIGA OPTIČKOJ INFRASTRUKTURI

    EON TRIO PAKETI

    OSNOVNA BRZINA

    MAKSIMALNA BRZINA
    (Download/upload)

    MINIMALNA BRZINA
    (Download/upload)

    UOBIČAJENA BRZINA
    (Download/upload)

    EON TRIO START

    300 Mbps

    300/150 Mbps

    300/150 Mbps

    300/150 Mbps

    EON TRIO FULL I PREMIUM

    1 Gbps

    1 Gbps/500 Mbps

    1 Gbps/500 Mbps

    1 Gbps/500 Mbps

     



    DOSTUPNE BRZINE NA OPTIČKOJ INFRASTRUKTURI

    EON TRIO PAKETI

    OSNOVNA BRZINA

    MAKSIMALNA BRZINA
    (Download/upload)

    MINIMALNA BRZINA
    (Download/upload)

    UOBIČAJENA BRZINA
    (Download/upload)

    EON TRIO START

    200 Mbps

    200/100 Mbps

    140/70 Mbps

    200/100 Mbps

    EON TRIO FULL I PREMIUM

    1 Gbps

    1 Gbps/500 Mbps

    700/350 Mbps

    1 Gbps/500 Mbps


    DOSTUPNE BRZINE NA BAKRENOJ INFRASTRUKTURI

    EON TRIO PAKETI

    OSNOVNA BRZINA

    MAKSIMALNA BRZINA
    (Download/upload)

    MINIMALNA BRZINA
    (Download/upload)

    UOBIČAJENA BRZINA
    (Download/upload)

    EON TRIO START, FULL
    I PREMIUM

    20 Mbps

    maksimalna brzina interneta ovisno o tehničkim mogućnostima parice uz osiguravanje stabilnosti pružanja usluga unutar paketa.

    14 Mbps

    18 Mbps

     

  2. Ostvarujem li popust ako ugovorim drugi EON TRIO paket, a na računu nemam mobilnu uslugu?

    Ne, popust na fiksnu uslugu ostvarujete samo u slučaju ako imate ugovorenu mobilnu uslugu na pretplatu.

  3. Kako aktivirati uslugu unutar aplikacije Telemach i kreirati EON korisnički profil?

    Za aktivaciju EON TRIO usluge unutar aplikacije Telemach potrebno je preuzeti aplikaciju iz Google Play, App Store, Huawei App Gallery.

    Unutar aplikacije potrebno je unijeti broj EON TRIO ugovora kako biste mogli samostalno upravljati uslugom. Detaljnije upute pronađi na linku.

     

  4. Mogu li ugovoriti paket samo s internetom i TV-om, bez telefonske linije?

    Nije moguće ugovoriti paket Interneta i Televizije, ali nije nužno da spajate telefonsku liniju ukoliko vam ista ne treba, međutim ona svakako dolazi unutar paketa.

  5. Kako aktiviram TIDAL glazbeni servis?

    TIDAL glazbeni servis moguće je uključiti samo na paketima EON TRIO FULL i PREMIUM paketima (na paketu START nije moguće uključiti ovaj glazbeni servis)i dostupan je za korištenje do 31.3.2024. U EON TRIO PREMIUM paketu TIDAL je dostupan do 31.3.2024. po promotivnoj cijeni od 0 EUR / 0 KN mjesečno. TIDAL glazbeni servis uključuje se putem aplikacije Telemach.

     

  6. Ako imam 2 televizora koji nisu smart, mogu li ugovoriti još jedan dodatni EON BOX prijemnik?

    Možete, nudimo vam uslugu najma dodatnog EON BOX prijemnika po cijeni od 3,32 EUR/mjesečno | 25 KN/mjesečno. Dodatni EON BOX će vam postaviti naš tehničar te će usluga biti aktivna dok ne zatražite gašenje iste. Nakon gašenja usluge potrebno je vratiti EON BOX prijemnik u najbliže Telemach prodajno mjesto ili putem pošte na adresu Telemach Hrvatska d.o.o., Josipa Marohnića 1, 10000 Zagreb (na ruke Hardware odjel).

  7. Imam veliki stan/kuću, mogu li pojačati Wi-Fi Internet signal?

    Možete, nudimo vam uslugu najma Wi-Fi pojačivača signala po cijeni od 3,98 EUR/mjesečno | 30 KN/mjesečno. Wi-Fi pojačivać će vam postaviti naš tehničar te će usluga biti aktivna dok ne zatražite gašenje iste. Nakon gašenja usluge potrebno je vratiti Wi-Fi pojačivač u najbliže Telemach prodajno mjesto ili putem pošte na adresu Telemach Hrvatska d.o.o., Josipa Marohnića 1, 10000 Zagreb (na ruke Hardware odjel).

  8. Kako mogu ostvariti pravo na dodatni EON SMART BOX?

    Korisnik EON TRIO PREMIUM paketa, uz ugovornu obvezu na 24 mjeseca, može zatražiti i dodatni EON box za 0 EUR/MJ. Nakon isteka 24 mjeseca, korisniku kreće naplata boxa u iznosu od 3,32 EUR u slučaju da se isti ne odjavi/isključi.

  9. Mogu li gledati EON filmove i serije izvan mreže?

    EON opcija „Preuzmi“ omogućava preuzimanje sadržaja iz Video kluba na Vaš mobilni ili tablet uređaj i gledanje preuzetnog sadržaja i kada ste izvan mreže.

     

    Sadržaj koji je je dostupan za preuzimanje, bit će označen oznakom „Preuzmi“.

    Preuzeti sadržaj bit će Vam dostupan u dijelu „Moji sadržaji> Preuzimanja”.

     

    Ako sadržaj koji preuzimate ulazi u kategoriju serije, možete odabrati sve epizode pojedine sezone, a epizode će se preuzimati po redu čekanja. Radi lakšeg snalaženja i pretraživanja, epizode pojedine serije bit će razvrstane, a klikom na strelicu, bit će Vam vidljive sve epizode pojedine sezone.

     

    Preuzeti sadržaj možete brisati na način da prijeđete prstom ulijevo po preuzetom sadržaju te odabirete opciju „Obriši“ ili jednostavnim klikom na „Izmjeni“ pri čemu je potrebno označiti sadržaj koji želite obrisati.

     

    Preuzeti sadržaj ističe nakon određenog vremenskog perioda, a o preostalom vremenu u kojem će Vam sadržaj biti dostupan za gledanje, bit ćete obavješteni 48 sati prije isteka.

     

    Koristan savjet

     

    Kako biste izbjegli potrošnju mobilnih podataka tijekom preuzimanja sadržaja, možete odabrati preuzimanje samo putem Wi-Fi mreže u Postavkama > Preuzimanja.

    Također, možete odabrati kvalitetu videa prema mogućnostima pohrane Vašeg pametnog telefona ili tableta.